zondag 15 september 2013

Mijn allereerste (Jacob) broek

ik wou deze broek al een tijdje maken en
ons Pietje Precies is uit bijna al haar broeken uitgegroeid
deze wedstrijd gaf mij een extra duwtje
en we hadden dit patroon reeds in ons bezit :-)

ik maakte deze broek uit rode stretch jeans,
en de zakjes maakte ik in stof met print van Michael Miller,
beiden gekocht bij de stoffenkamer
ik werkte deze broek af met valse gulp
en aanpasbare gesloten taille met elastiek



zijzakjes werkte ik af met witte paspel zodat het wit van de uitgesproken witte stiksels nog eens terug kwam


 knoopje achteraan komt van de Hema
knoop vooraan, met hertje om in het sprookjesthema te blijven, kocht ik ook bij de stoffenkamer 
 
 
 
zo hoop ik mijn dochter extra blij te maken
en deze broek net iets unieker

Pietje Precies wil er morgen mee naar school
dat zegt genoeg, net als haar glimlach en haar poseren
mijn klimmer vond ze ook prachtig






dus ik heb de wedstrijd alvast gewonnen voor mezelf


 
 
 
FriEkEL

2 opmerkingen:

  1. Het ziet er geslaagd uit!! Knap gedaan!
    Nu ik al die zone09-modellen zie passeren ben ik aant twijfelen om voor ons Zoë ook eens zo'n broek te proberen...
    Ik vind het knap gedaan!

    PS: je hebt een volger bij :-)

    Sofie
    http://dekopspeldekes.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey bedankt voor je positieve reactie. T'Is mijn eerste en dat maakt het extra leuk.
    Jij hebt ook een blog samen met een vriendin? Leuk he, en ja je hebt er ook een volger bij.
    Nog veel stikplezier,
    FriEkEL

    BeantwoordenVerwijderen