maandag 16 november 2015

Potjestraining in stijl



Mijn kleine deugniet had wat extra motivatie nodig om zindelijk te worden. Dus ontwierpen we zelf een trainingsbroekje. Inspiratie vond ik op Pinterest, tutorials genoeg. Ik combineerde er een paar tot mijn eigen versie. Een prima manier om restjes tricot op te gebruiken, trouwens! Ik gebruikte een 8dubbelgevouwen tetra doek als vulling. Dat was voldoende om de grote plas tegen te houden en hem toch een nat gevoel te geven. Ik bevestigde kamsnaps op de zijkanten om het broekje snel en makkelijk te kunnen uit- en aandoen bij een ongelukje. 


En of het gewerkt heeft! Elke dag vroeg hij enthousiast naar zijn mammoetenbroekje en "Nee, mama, de visjes zwemmen niet graag in de pipi!" Wie zegt dat trainingsbroekjes saai of effen moeten zijn?  



  



MaMaatje

4 opmerkingen:

  1. Prachtig. Jammer dat ik nog niet kon naaien toen mijn kids klein waren.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. superschattig! hopelijk helpt het al zal je wel met mooie gewone onderbroekjes moeten afkomen om deze te kunnen vervangen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie broekjes!! Waar kan ik een patroontje vinden voor dE broekjes?

    BeantwoordenVerwijderen